SDĚLENÍ PRO RODIČE A ŽÁKY K 25. 5. 2020

V PONDĚLÍ 25. 5. 2020 SI ŽÁCI PŘINESOU VŠECHNY UČEBNICE, PRACOVNÍ SEŠITY A SEŠITY, PO DOMLUVĚ S VYUČUJÍCÍMI SI JE PAK PONECHAJÍ VE ŠKOLE A BUDOU POUŽÍVAT DLE POTŘEBY ROZVRHU VÝUKY.

 

ŽÁCI, KTEŘÍ MĚLI VYPŮJČENÉ TABLETY PRO DISTANČNÍ VÝUKU JE PŘINESOU A VRÁTÍ DO ŠKOLY.

 

Žáky před školou v 6.30 – 6.40 hodin vyzvedává pověřený pedagogický pracovník, který žáky organizuje do skupiny.

Každý žák bude mít s sebou na den minimálně 2 čisté roušky a sáček na uložení roušky.
Vstup do budovy školy je umožněn pouze žákům, nikoliv doprovázejícím osobám.


Před nástupem žáka do školy musí zákonný zástupce předložit ČESTNÉ PROHLÁŠENÍ O NEEXISTENCI PŘÍZNAKŮ VIROVÉHO INFEKČNÍHO ONEMOCNĚNÍ ( OSOBNĚ NEBO VLOŽÍ DO SCHRÁNKY NA BUDOVĚ ŠKOLY, PŘÍP. POŠLE PO ŽÁKOVI 25.5.).


Vyučovat se bude od 7.00 hodin do 11.20 hodin.

 

Žák je povinen dodržovat stanovená hygienická pravidla; jejich opakované nedodržování, po prokazatelném upozornění zákonného zástupce žáka, je důvodem k nevpuštění žáka do školy, resp. k vyřazení žáka ze skupiny.

 

Pro zájemce bude možnost stravování se ve školní jídelně. ( PŘIHLASTE U VEDOUCÍ ŠJ)


 V odpolední části od 11.20 do 16.00 hodin bude zajišťováno zájmové vzdělávání žáků. Obsah vzdělávání odpolední části bude přiměřeně vycházet ze vzdělávacího obsahu ŠVP školní družiny. Každý žák bude mít s sebou na odpoledne minimálně 1 čistou roušku a sáček na uložení roušky.

 

Škola stanoví zároveň přiměřená pravidla odpovídající režimu odchodu žáků ze školy tak, aby nedocházelo k nadměrnému shromažďování osob před budovou školy.

 

Přidáno 24. 5. 2020, autor: Lenka Grygarová

Poslat známému Poslat na e-mail   tisk Tisknout   ↑ Nahoru

loader Načítám...
Město Libavá
SOVZ Libavá
VLS